Gå på övertid

Slår vad om att jag kommer få gå över 2 veckor med denna bebis.
Då kommer jag vara gravid mer än en månad längre än förra gången.
Jag försöker vara positiv och tänka att denna kommer komma 3 veckor tidigt den med men alla som jag sagt det till krossar mina tankar och säger att det ska jag inte räkna med.
Självklart vet jag att det är olika på alla graviditeter , men man kan ju önska...

Nu är det inte så att jag vill ha en liten bebis ( helst inte ) men sonen var väldigt stor för att komma i v 37+2 ( 3920 g ) . Så därför vill jag inte ha nån jätte på jäsning i magen på övertid.
Ska försöka få ett tul i slutet för att se så det inte blir så.

Fast jag måste erkänna att jag missade det här spännande med väntan och nedräkning mot bf, jag hann liksom inte börja räkna ner.


Det slutar säkert med 2 veckor över och ut kommer ett nätt litet flickebarn.
Och då är jag ändå världens lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0