Glad

Stod i duschen och rakade mig när jag insåg att detta kommer jag inte kunna göra om några månader...
Så just nu är jag glad över att fortfarande kunna raka benen och andra ställen utan att bli andfådd eller göra gymnastiska övningar.
Jag är även glad över att jag kan ta mig ur sängen på ett smidigt sätt, för sen kommer det bli mer som ett projekt...
Är glad över att jag fortfarande kan gå upp för trappen utan att pusta och stånka som en elefant.
Haha

Men samtidigt som jag är glad över att slippa det så längtar jag dit.
Jag längtar efter allt.
Känna bebis buffar och hicka. Inte kunna äta en måltid utan att behöva resa sig och gå runt lite så att maten får plats.
Få en spark i blåsan så man nästan kissar på sig.
Och framförallt ser jag fram emot det första tecknet på förlossningen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0