sur

Den här dagen har varit piss.
Har kännt mig otroligt nere och funderat om allt mellan himmel och jord.
Ingen medkänsla av maken heller. Fick bara höra att jag var ett gravidmonster när jag vart ledsen över att han inte kunde stanna hemma eller göra nått med oss.
Det resulterade i tårar och en egen promenad med hunden. Välbehövligt annars hade jag exploderat.
 
Jag önskar jag var sån som kunde bara göra det jag tänker, typ bara sätta sig i bilen och dra hemifrån utan telefon och vara borta några timmar så han kan få sig en funderare. Men jag kan inte, jag skulle få dåligt samvete.
 
Just nu har jag mkt hormoner i omlopp plus att jag är så himla nervös över kubet. Nerverna ligger lixom utanpå huden.
Nu är det bara morgondagen kvar.
Snälla låt den gå fort,fort,fort!
Mår faktist riktigt dåligt över det.
 
 
Och som pricken över i:t så vill inte den jädra blogg appen inte funka för mig. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0