Vem är jag?

Tänkte göra en kort presentation av mig själv.
Sara , 27 år.
Träffade min man -04 på vår student kväll. Jag är hans one and only! ;-)
Vi gifte oss -09 en solig maj dag. Samma år köpte vi vårt hus ute på landet.
-10 skaffade vi vår första bebis, hunden Atlas. Som vi jagar med.
Hela -11 var jag typ gravid och sen föddes vår son.
Har varit mammaledig sen dess och kommer vara hemma tills detta barn kommer oxå.
Jobbar på en livsmedelsbutik vilket jag trivs bra med.

På fritiden gör vi inte så mkt vettigt. Vi fikar med vänner och andra mammor och vi hittar på lite olika saker.
Är mkt ute i skogen och går eller jagar då det är ett stort intresse i familjen.


Så där ja, det var lite om mig.
Inte mkt att hänga i julgranen! :-)


Kommentarer
Postat av: Lin

Hej hej! :) kul att få veta lite mer om personen bakom bloggen! :) även fast jag själv håller mig lite anonym så länge.. Kanske bjuder lite mer på mig själv längre fram! :) och grattis till v 13!! Själv går jag in i v 13 på måndag :)

2012-12-07 @ 17:53:20
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0