Fikat

Har vart och fikat med några tjejer från min gamla mammagrupp. Det var väldigt trevligt som vanligt och barnen var snälla och lekte och grejade med varann. Så mkt som ettåringar leker med varann så att säga...

Vi pratade som vanligt om graviditet och sånt. Berättade för en av tjejerna hur de låg till och hon tyckte hon hade anat ett litet put på magen innan. Haha

Hon lugnade mig ganska bra när vi pratade om att bli orolig över bortfallna symptom, hon hade haft likadant och dessutom en jätteblödning men inget missfall där inte.
Blev ju lugn ett tag i varje fall!

Ikväll väntar en middag på en fin restaurang. En vän fyller 30 och det ska firas. Vi är ett gäng tjejer som umgås och denna gången kommer jag inte vara ensam om att vara gravid när vi ska ses! Så roligt!
Hon ligger dock ca 8 veckor före mig men det är ju ingenting sen.
Och om jag föder 3 veckor för tidigt , som med sonen, och hon går över 2 veckor så blir det nära!
( nu hoppas jag hon slipper gå över för det verkar vara jobbigt! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0