Värk!

Shit pommes vilken träningsvärk jag har sen gårdagens innebandy.
Blev tillfrågad att spela match på torsdag, med 96 och 97:or.
Ja, ni läste rätt.
Flickor födda 96-97.
Så jag träna med dom igår.
De är otroligt snabba och smidiga och sen kommer jag... Haha

Det fattades några tjejer r dom så vi äldre fick fylla in.
Det kommer bli en jädra match och jag kommer känna att jag lever.
Får passa på om det nu blir min sista !


Annars då?!
Inatt drömde jag att jag fick missfall. Hemskt! Vakna och kände mig tom.
Är jätte nervös nu över att bebis ska vara död. Måste få lyssna på hjärtat på måndag. Kan vara i tidigaste laget men jag måste få veta att det är som det ska!
Har ej haft ont och ej blödigt nått så det finns ju inga tecken på att nått skulle vara fel egentligen...

Nehepp, ska försöka tänka positivt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0