Busunge

Igår kväll när vi satt oss och tagit det lugnt i soffan hoppa lillis igång ordentligt. Vilken skön känsla!
Det var precis som att den legat och laddat inför sitt pass. Knepiga unge!

Men händer detta igen att den segar sig tänker jag inte gå och vara orolig hela dagen. Det tog på psyket och jag var helt slut efter det! :-/
Fattar inte varför jag ska vara så envis av mig, jag vill ju lixom inte vara till besvär om man ringer och frågar...
Fast samtidigt så skulle jag ju ge det rådet till andra!
Jag i ett nötskal!


Nu ska jag snart vara barnvakt till mina syskon en stund sen ska vi handla lite.
Tänkte göra raggmunkar idag!
Eller jag gör smeten, maken får steka... :-)

Han tar faktiskt mina problem på allvar om att jag inte ska stå upp och lyfta för mkt. Känns väldigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att det är liv i luckan igen! :) Och ja, visst är man bra på att ge råd till andra men dålig på att följa dem själv...? Jag är likadan!

2013-04-08 @ 13:04:52
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0