Byte?

Idag skulle jag vilja byta graviditet med nån annan.
Det behöver inte vara den perfekta graviditeten utan bara en med andra symptom än jag själv har.
Jag har ont i axlar, rygg, ischias , mellan benen och i huvet.

Helt ärligt så är jag lite förvånad över hur jag mår. Trodde inte det skulle bli så jobbigt denna gång.
Jag mådde ju ganska ok med Jesper ändå, lite foglossning men jag kunde ju gå promenader....
Kanske skulle ha väntat längre innan vi skaffade en till?
Kroppen kanske inte var redo. Fast jag kände mig vältränad.

Jag är ju otroligt glad över att jag är gravid, tro inget annat.
Men jag hade önskat fått njuta en smula.
Det kanske kommer, troligtvis inte men man vet aldrig.

Nu vill jag bara ha vår bebis i famnen istället.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kan ju skilja jättemycket mellan olika personer och deras graviditeter, till och med mellan två graviditeter hos samma person. Så jag tror inte att det hade blivit bättre om ni hade väntat. Är lite som ett lotteri! Eller kanske rysk roulette, man vet aldrig när eller om den där tyngre graviditeten kommer... :)

2013-04-15 @ 08:11:09
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

För mig har det blivit tyngre och fler krämpor för varje graviditet. Ändå har inte jag så tätt mellan barnen (3 år).

Och jag känner att jag också längtar tills bönan ligger i famnen. Att vara förkyld med denna jätte mage är inte alls enkelt ...

2013-04-15 @ 11:04:20
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0