Energibov!

Ja herregud vad konstigt jag mått idag.
Oro för att lillis inte rör sig fast den rör sig lite ändå, plus att jag fick svårt att andas. Och det fick jag förmodligen för att jag oroade mig. ( ångest )
Lägg på ett rejält blodsockerfall på det hela...
Men nu har jag fått riktig mat i magen och tagit en dusch så jag känner mig bättre.

Ikväll ska jag ta en stoooor tallrik glass så det blir fart på lillis och jag får energi! :-)

För övrigt idag så har jag äntligen målat klart vitrinskåpet. Det blev faktiskt fint. Om man inte kollar så nära...
Nu ska jag bara putsa klart alla glas som ska stå i för de var tydligen ganska dammiga.
Och att jag ska dricka vin och öl ur de där glasen sen! ;-)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jättefint! :)

2013-04-07 @ 18:56:14
URL: http://langtansfull.blogg.se
Postat av: Lin

Superfint! Och det där ang att bebben varit lugn, ring hellre förlossningen en gång för mycket än en gång för lite! Det sämsta som kan hända om du ringer är att du får ett lugnande besked! Min lillkille hade oxå en lugn dag i veckan, men dagen efter var det full fart igen. Och det är som de andra skriver, lite annorlunda rörelser nu mot innan. Kram!

2013-04-07 @ 18:56:44
Postat av: Sussi

Åh så fint det blev! Glass ikväll? Haha, jag ligger i sängen nu och överväger om det är för tidigt att ta sig en skål med daimglass :P

2013-04-08 @ 09:41:38
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0