Shopping!

Är på så himla bra humör just nu.
Har vart och handlat lite på Marieberg med Johanna hela fm.
Och kom hem med det jag ville ha tag på. Perfekt.
Köpte amningslinnen och en bh, Jesper fick ett par sandaler, hittade teet jag skulle ha och så köpte vi present till den nya bebisen. ( som förövrigt är namnlös än så länge tror jag)
Jo, hitta ju kroppsfärg oxå!
På lördag får ni se vad jag ska ha den te! :-)

Och när vi åkte hem hämtade jag upp ett paket oxå.
Det innehöll lite kläder till mig ( som passa!!!!) och lite till barnen.
Även ett gulligt skärp med rosett att ha över magen.
Är så glad att allt passa för en gångs skull, fast man är gravid. :-)


Det tråkigaste idag var dock att Jesper lyckades bränna sig på min plattång innan vi åkte. Har blivit en blåsa på tummen nu men jag köpte mirakel plåster på Apoteket så det blir nog bra snart.


Ska fortsätta denna braiga dag med att städa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0