svårbloggat!

Gud så jag har svurit över blogg.se appen idag!
Jag gav upp till slut och plockade fram datorn...
Men det var bra för jag la in typ tusen bilder från mobilen till datorn också. Har vart lite rädd att alla bilder en vacker dag kommer vara puts väck annars!
Så nån dag ska jag göra en beställning på lite kort också.
 
Annars har dagen vart ganska tråkig. Jag har haft ont. Jesper har haft tråkigt . Och nu är vi trötta.
Förmodligen kommer väl morgondagen gå i liknande tecken.
Det bästa med dagen var att jag gjorde negerbollar... haha Så gott!!
 
 
Jag passsar på att be om ursäkt för att jag är dålig på att svara på kommentarer!
Jag använder ju nästan uteslutande mobilen och där finns ju ingen sån funktion. (skiiiitapp )
Ni ska veta att jag blir glad förr alla kommentarer jag får!
 
Här är min nya profilbild på fb.... ;-) haha
 

Kommentarer
Postat av: Lin

Fining där! Work that camera! :P

2013-04-13 @ 10:29:28
URL: http://babybake.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snyggast!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0