Dagiskompis

Idag har vi varit hos Jespers blivande dagiskompis Hugo och hans mamma theresia och fikat .
De gick i våran förra föräldragrupp oxå.
Vi sågs oftare förut men nu var det ett tag sen.
Det var i varje fall trevligt och jesper hade roligt med att leka med Hugos alla bilar.
Som sagt kommer de gå på samma dagis så vi hoppas ju de blir kompisar! :-)

Jesper har fått plats i sept så snart är det verkligen dags!
Just nu är Emil mer nervös än jag men det kommer nog...
Nån annan ska ju lixom ha hand om mitt barn.
Hade jag inte trott att det skulle vara bra för Jesper att börja nu så hade han fått vara hemma med mig och Isabelle. Vilket han kommer vara största delen ändå för han ska bara gå 15 timmar i veckan.
Spännande att se hur det ska gå!


Kommentarer
Postat av: Liza

Spännande, skolade klart Hugo igår på dagis. Idag blev han lämnad i 4 timmar. Hade gått bra. Tror dagis e bra för dom. :)

2013-08-15 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0