En bit på vägen

Igår fick jag en snilleblixt. Eftersom jag vill vänta med att börja springa ett tag till så vill jag ha nått annat alternativ än promenader. Och då blir det att cykla eller köra crosstrainer vilket är mer skonsamt för kroppen.
Så jag fick tag i en crosstrainer inom loppet på några minuter!
Av min syster dessutom så nu ska jag bara hämta hem den!

Perfekt för dagar då man inte kan komma ut och gå och så kan jag träna när det passar.
För nu är jag verkligen less. Fast mest less på att jag vill röra på mig men är begränsad ett tag till. Sen om nu vågen börjar ticka ner är ju ett plus.

Så där, det där var allt om träning på några veckor igen!


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag är sååå glad för crosstrainern jag fick i 30-års present, så du kommer säkert oxå bli nöjd :) perfekt om man bara har 30-40 minuter över!

2013-08-20 @ 04:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0