En snabbis

Tog med mamma/mormor på en snabb tur till mega för att köpa kläder och skor till Jesper.
Kom hem med ett par skor, vinterkängor, överdragsbyxor, softshelljacka och lite kläder till honom. Perfekt. Känner mig lite mer redo inför dagisstarten.
Den lilla damen gick inte helt lottlös utan fick en body och ett par tights.
Kunde ha köpt mkt mer till henne men jag har ju fått så mkt fint som måste användas oxå.


Igår kväll var den bästa på läääänge. Åkte hem till en jobbkamrat för vi skulle tacka av en som slutar. De skulle dricka vin och gå ner på stan sen men jag var bara med under förkvällen.
Hur som helst var det så jäkla roligt. Har inte skrattat så på länge. Ont i magen och tårar som sprutar - skratt!
Det var ju lite synd att jag inte kunde dricka vin jag med men det hinns med i framtiden.

Tyvärr slutade kvällen ganska illa då jag måste ha trampat i en kattskit precis när jag gick in i bilen , sen fick jag sitta i stanken tills jag kom hem. Blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0