Hallonplock med björnen

En helt ok dag blev det idag.
J kom förbi på ett glas vatten och skitsnack och mina ungar sov under tiden.
Sen fixade Jesper och jag mat medans tösa sov vidare.
När hon väl vaknade var hon på riktigt bra humör och vi satt länge på golvet alla 3 och grejade. Då var det faktiskt himla mysigt. Jesper pratade med Isabelle som bara log.

När pappa kom hem bröt iofs båda ungarna ihop samtidigt men då kom jag på den briljanta iden med att använda babybjörnen och gå ut. ( pappan klippte gräset )
Så vi gick upp i skogen och plockade hallon. Isabelle somna som en stock och Jesper åt upp alla hallon han såg. Antar att han fått i sig en hel del annat gott då jag aldrig hann kolla vad han stoppa i munnen ... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0