Knorris

Jag förstår mig inte på Isabelle. Halva nätterna går bra , andra inte.
Vi gick och la oss runt halv 11 och hon åt för att sen sova i spjälsängen utan krångel. Vaknade vid 2 vilket är helt ok.
Men sen efter maten ska de bökas i och stökas en massa.
Vet inte om det är magen eller vad det är men hon bara gnyr och far runt. :-(
Provat med massage, blöjbyten, mera mat , utan täcke, med täcke , med tutte och utan tutte, men det blir lixom aldrig bra.
Tillslut somnar vi om men hon vaknar lika fort och jag har ingen aning om vad kl var sist...
Hoppas vi får bukt på detta för vi blir trötta båda två.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Z gryr och bökar också efter matning på natten men brukar somna om efter en halvtimme. Hoppas hon börjar somna om lättare.

Postat av: Ac

Har en liten tjej på 1 månad. Hon bökar och knorrar oxå en stund efter att man lagt ner henne i sin säng men sedan somnar hon. Om man inte rapar henne efter amning blir hon pipig så det är vi noga med. Hoppas rutinerna kommer för henne :)
Ps. En ny läsare :)

Svar: Vad roligt! =)Jag är ju tyvär lite dålig på rapningen för det kan ta lite tid men måste nog börja göra det ordentligt, kan ju vara en anledning till hennes bökande!
enmagetill.blogg.se

2013-08-26 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0