Mammamys

Har haft en massa morsor och bebisar här på fika. Det var trevligt!
Fick prata av sig lite med likasinnade. Intressant att höra hur olika alla bebisar är, alla har sina egenheter redan.
Den ena är inte den andra lik! :-)

Nu har jag haft en riktigt bråkig storebror här hemma. ( sov som tur var under fikat)
Nu undrar jag om han inte är döv på riktigt... ;-) För nej verkar han icke höra!
Han är som ett plåster och går och gnäller och låtsas gråter. Och gör han inte det så kastar han grejer omkring sig och klättrar i soffan.
Vilket resulterade i att han ramlade ner. Och då blev det ännu mera tjuta av.
Idag hade jag velat ha ett extra lass med tålamod på lager!
Måste ta hem dubbelvagnen så vi kan gå ut och gå såna här dagar.


Jag blir så glad över era kommentarer på förra inlägget om vikt och träning!
Eller kanske inte glad att ni inte heller är nöjda med kropparna än men det är skönt att det finns fler som jag.
Att inte jag är den ända för det är så man känner ibland. Att ALLA går ner i vikt utom en själv!
Måste lära mig att det tar tid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0