Orolig natt

För mkt mat innan läggdags = nerspydd bebis och babynest.
Inte roligt att möta hennes uppspärrade ögon efter att hon kräkts. Hon såg så rädd ut.
Efter tvättning la jag henne i sängen och gick och hämtade ny pyjamas, då hade hon slocknat när jag kom tillbaka. Lilla stackarn!
Jag kunde knappt sova efter det för jag var så rädd att hon skulle kräkas när jag sov.
Nu vet jag att hon inte ska äta två fulla bröst innan sovdags...


Nu idag har jag gått en promenad på 1 h och 20 min. Väldigt skönt att rensa hjärnan i ensamhet .
Den lilla sov gott i vagnen och Atlas gick snällt bredvid. Det är så pass ensam jag blir. :-)
Ikväll får vi se om jag kommer ut i skogen en timma eller två för att spana efter nån bock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0