To Bvc

Snart far vi mot stan för ett stopp på Bvc för mätning och vägning av lillstrumpan.
Får se vad hon väger nu då. 5,3 kanske?
Jag hade ju fel sist... :-)

Möter upp farmor där så hon tar med Jesper hem till sig. Därav blir jag barnfri i em och kan ta en fika hos Anna.
Med barnfri menar jag utan största barnet. Den lilla hänger ju med mig vart jag än ska.
Ikväll ska den lilla och jag vara barnvakt åt mina småsyskon. Dom behöver väl inte så mkt vaktande egentligen , dom är ju 7 och 10 år. Stora ungar nu!


Har sovit jätteilla de senaste nätterna. Eller det är inte jag som sover illa utan Isabelle. Hon sover väl 3 timmar först men efter det börjar knorrandet.
Hon äter och får ny blöja om det behövs men hon vill inte riktigt komma till ro igen. Väldigt störande för jag märker ju att hon är trött.
Ibland kan jag somna om jag hör att hon är på väg att somna själv men dessa nätter har det inte gått. Hon låter för mkt och då har de blivit så att hon har fått komma till mig och sen somnar hon om.
Då är det frågan om det är värt att våga flytta tillbaka henne eller om man ska sova som en kratta bredvid henne....

Hoppas på råd av Bvc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0