Träffen

Igår var vi och träffade alla i föräldragruppen igen efter att alla bebisar har kommit.
Jag har iofs redan träffat alla utom en av tjejerna för vi har ju smygfikat...
Men det var trevligt och det känns som att det är en bra grupp.
Vi pratade om våra förlossningar och hur det var nu och så.
När jag lyssnade på allas berättelse om förlossningen så slogs jag av att alla var så himla olika.
Nån hade förvärkar i 5 nätter innan ,nån blev igångsatt och en blev backad från att ha varit öppen 7 cm till 2 cm!
Det hade gått fortast för Johanna och mig men vi är ju omföderskor så då stämmer ju det de säger.

Nu är det ett tag till nästa träff men hoppas vi ses och fikar innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0