Där kom den!

Har varit fundersam många ggr på om mensen är på väg. Härom veckan blev jag ganska säker på att jag hade ägglossning för jag kände igen känslan och hade en miniblödning. Och jag hade rätt för nu är mensen här. 
Är lite nervös att det ska börja göra jätteont och blöda massor. ( vilket jag läst att det kan göra med spiralen) 
Hoppas vi har Ipren hemma utifall. Det är det ända som hjälper mot mensvärk tycker jag. 
Jag har verkligen inte saknat mensen. Det är ett nödvändigt ont. Haha 
Visst, blir den som förut så ska jag väl inte klaga för jag har inte haft så jobbigt med den men vill varken ha mer ont eller blöda mer.... 

Det verkar vara väldigt olika när den kommer tillbaka. Även om man ammar eller inte. Vet folk som helammar och fått tillbaka den efter bara 3 månader. Och för andra kan det ju ta ett år. Det måste väl ha med hormoner att göra i guess. 
Hur som. 
Nu är kroppen redo igen. Tjoho! ;-) 




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag fick tillbaka min redan efter sex veckor ;/ det sög!

Svar: Förstår det! Är glad jag klara mig tills nu!
enmagetill.blogg.se

2013-12-15 @ 23:04:20
URL: http://johanssonmarinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0