Ett år sen!

Satt och funderade på när vi gjorde kubtestet. Det var ganska precis ett år sen idag! 
Ett helt år har gått sen vi fick se en liten böna på skärmen. All oro som släppte när man fick se ett litet liv därinne i magen. Och vilken fin mage jag hade redan då. En lagom kula. 
Nästan så jag längtar tillbaka till den tiden. Då det inte var jobbigt att vara gravid. Trött var jag visserligen men magen var inte tung och det var så spännande allting. Så mkt att se fram emot! 
Tänk om vi får vara med om detta igen?! Kanske, kanske inte. När jag tänker tillbaka på mina båda graviditeter pirrar de till i magen. Så mkt glädje det var trots de jobbigare dagarna. Och visst har jag redan glömt exakt hur jobbigt jag tyckte det var. För båda barnen är ju så värda allt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0