Igenkänningsfaktor

Så jäkla träffande solsidan var idag. Skratta rakt ut! Det jag känner mig mest träffad av är freddes problem. Och jag håller med om att det är en dödssynd.  Lesson learned!


Det har vart riktigt skitväder hela eftermiddagen. Vräkt ner snö. Nu känns det verkligen rätt att jag inte gav mig ut med bilen. Får se hur det ser ut imorrn när vi ska till dagis. 
Imorrn är det skinkcup med innebandyn oxå, har tänkt spela trots att jag fortfarande hostar lite. Får ta det lugnt. Man blandar killarna och tjejerna i flera lag och kör 3 mot 3. Vinnande lag får varsin julskinka. Det skulle ju vara gott att vinna för jag har inte köpt nån än! :-) 

Nehe, en kopp glögg på det här så sover jag snart! 



Skön sovstil den här lilla har då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0