Jädra karlar!

Varför ska det vara så svårt att komma på julklappar till män för? 
Ibland kan jag komma på sånt som faktiskt behövs men det här året är det hopplöst. Plus att om jag ska köpa nått så blir det för hans pengar... Känns ju lite dumt kan jag tycka... Haha 

Jag har bett Sandra kolla efter en grej när hon ska till Ullared i helgen och jag hoppas verkligen det finns. Annars får han bara en julklapp. Fast han säger ändå att han inte vill ha nått. 

Jesper får bara två klappar. Ett bilgarage och ett legotåg. Satsar på lite dyrare hållbara saker som jag vet håller, istället för 10 småsaker som glöms bort. 
Isabelle stackarn får bara en liten klapp. Hon lär tycka pappret är bäst i varje fall! Haha 
Hon har ju redan fått så mkt sen hon föddes och sen kommer det ju klappar från andra håll kan jag tro. :-) 

Undra vad jag får... Maken har gömt några påsar i en garderob... ;-) 

Förra året




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0