Klappar överallt

Våran familj måste ha vart väldans snäll i år. Julklappshögen ville aldrig ta slut när tomten var och delade ut. 
Ögonen på barnen lyste och de kunde knappt vänta på att öppna sina paket. 
Jesper blev nöjd bara han fick öppna , spelade inte så stor roll att de var mitt. 
Vi fick så mkt fint! 
Jesper fick bilar, traktor, mat till sitt kök, snickarbälte, bilgarage, filmer och lego. 
Den lilla fick kläder mest och en fin docka. 
Jag fick det jag önskat mig, en morgonrock, strykgärn, tvättmedelsburk, slickepott , degskrapa, hörlurar, och så fick vi allihopa inträde på relaxen . Mkt bra! 

Och än är det inte slut. Vi har pappa, och Emils släkt kvar att fira med. Det blir imorrn. Idag blir det lek med julklappar och sen promenad. Ingen utgång ikväll ... ;-) 

Här får ni en bild på la familja! 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

fina ni är!

2013-12-25 @ 16:35:01
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0