Lusselelle

Elva nätter före jul... 
Har vart på mitt första luciafirande med Jesper på dagis! 
Jätte mysigt. De kom ( Jesper bars..) och sjöng lucia sången på en upplyst stig i skogen och sen stod de framför alla föräldrar och sjöng och gjorde rörelser ( Jesper satt i knät..) . 
När det var slut och vi var på väg till bilen började Jesper sjunga. Och fortsatte i bilen. Lite sent bara ... 


Nu ikväll har jag städat undan lite inför morgondagen då grannarna kommer på mat. Har även testat att göra pannacotta. Får se hur den blir imorrn. Gjorde med hallon smak. Mmmm! 
Sen bjuds det nog på kött och hasselbackspotatis. Blev sugen på det. Jäkla jobbigt att göra bara. Och undra om jag har nått ströbröd? 

Fasen, sitta och tänka på mat när jag har fastedag. Men idag kom jag nog över 500 kcal. Inte för att det gör nått , för den här ggn. Så hård kan jag inte vara mot mig själv! 






Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va söt han är :)

2013-12-12 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0