Slutammat

Nu är det helt slut med amningen för denna gång. Hade ju tänkt amma på natten så länge det gick men det gick bara några dagar sen var det tvärtomt. Kommer inte sakna amningen men brösten...
För nu har jag inga kvar. Absolut ingenting. Får vänta ett år och se hur de ser ut sen. Har iofs aldrig haft några bröst men nu är det bara skinn kvar. Mindre kul. Visserligen ser ju bara jag och maken dom ( och laget då..) så det får väl vara så här. 


Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt som fasen, sen ta en kopp te och kanske ett äpple. 
Fastedag nr 8 är snart över och idag har det funkat jättebra. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ammar fortfarande men har nästan bara mjölk i ena bröstet så storleken skiljer sig ju åt på dom båda. Så jag har liksom en förhandsvisning på mitt ena bröst hur de båda kommer att se ut efteråt, så ledsamt :(

Svar: Ja hade ju en aning hur det skulle bli efter jesper tyvärr... Men det blev ju en unge till så så illa kan de ju inte se ut tänker jag... Haha
Men de ser ju allt ganska vissna ut! :-/
enmagetill.blogg.se

2013-12-06 @ 09:07:23
Postat av: langtansfull.blogg.se

duktigt av mig, den anonyma kommentaren var visst min ;)

2013-12-06 @ 09:08:08
URL: http://langtansfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0