Vilken match!

Det kunde ju ha börjat bättre igår alltså. Först var vi sena för vi skulle hämta stället som inte var ihopplockat, sen körde vi fel 2 ggr innan vi ens kom till Kopparberg. 
Väl framme möts vi av en av våra som blivit magsjuk på vägen dit. Stackare!!! 
Då vart vi bara 9 spelare. 
Sen upptäcker vi att vi har fel matchställ med oss så vi får låna ett av motståndarna... Herrtröjor i strl xxxl, otvättade dessutom.... 

Första perioden slutas med att en av våra bryter foten. Så nu blev vi bara 8 utespelare. 
Trött som ett as var jag och trots att det till slut blev 2-2 är jag inte ett dugg nöjd. Absolut inte nöjd med min insats, gjorde nog en av mina sämre matcher ever! 
Är sur för jag tycker vi borde vunnit men med så mkt som vi hade emot oss var det nog aldrig meningen. 
Jaja, vi förlorade ju inte i varje fall! ;-) 


Nu är det lite skönt med ett break från bandyn. Min onda hälsena behöver vila och jag behöver vila! Få nya krafter inför  våren... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0