Bättre dag

Idag har vi mått bättre. Jag känner mig piggare än föregående dagar.
Blev bortbjuden på fika/ lunch och lek med barnen hos Sofie och Isak.
Det var skönt att kunna prata med varann samtidigt som man har koll på barnen... :-)

Skulle egentligen ha jobbat ikväll men min barnvakt är magsjuk så vi vill inte lämna honom där, kunde ha börjat senare när Emil kommit hem men det passade inte dom som jobbade.
Ja,ja. Det kommer fler dagar.
Får se det som att jag får extra tid att pigga upp mig.

Ska ta och tona håret och lägga en ansiktsmask istället! :-)

Imorrn går vi in i vecka 21. Nedräknig kan börja på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Elina

Redan v.21, åh vad mysigt och så fort tiden går men visst klagar man inte? :) Hihi.

2013-02-06 @ 15:41:46
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0