Dåligt beslut!

Var ute och gick en sväng och tog Jesper i pulkan.
Dum som jag är så tänkte jag att det kunde vara kul att åka ner för en backe.
Höll ju aldrig på att ta mig upp igen! Haha
Alternativet var att gå runt ca 3 km och det gick ju inte heller.
Men men, upp kom vi till slut och jag svettades som en gris.
Vill tillägga att allt detta var i skogen!

Nu ligger jag och vilar upp mig inför em passet med Jesper. :-)


Har planer på att börja möblera om barnens rum och snart ta hit växasängen så de får bekanta sig lite.
Beställde en ny fin matta som ska bli en del av lekhörnan oxå.
Det är väl det här som kallas för att boa antar jag! :-)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha, alltid lätt att vara efterklok ;)
Här har jag städat huset idag igen ... mindre bra tycker mina höfter ;)

2013-02-13 @ 16:14:10
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0