En liten rackare

Det är nån som lever rövare i min mage. Igår höll han på i nästan en timma utan paus.
Det kommer inte lika mkt sparkar utåt som jag känner inåt, särskilt neråt.
Föredrar utåt tack! :-)

Igår var jag på långpromenad som jag fick sota för sen på kvällen. Ajaj, vad ont jag hade.
Idag känns det bättre men inte helt ok.
Fick sova ensam inatt då mannen var och lekte med sina kompisar.
Så vi får väl se vilket tillstånd han är i idag... :-)


Längtar till tisdag. Då blir det Ullared!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som min då :P får nästan aldrig utåt :/ Men på mammas kissblåsa och livmodertapp passar utmärkt att sparka på ^^

Postat av: Mejbibejbi

Han? ;)

2013-02-10 @ 19:42:17
Postat av: Sara

Haha kom på att jag skrev han.
Vet ju faktiskt inte vad det är därinne ...
Det ser så dumt ut att skriva "den"! :-)

2013-02-10 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0