Fynden

Nu har Jesper och jag packat upp allt från igår.
Fick med mig en hel del bra grejer denna gång.
Mest nöjd är jag över babyvakten och bröstpumpen.
Minst nöjd är jag över hur dåligt det var med barnkläder!
Eftersom vi inte vet könet var det inte lätt att hitta babykläder. Det var antingen rosa eller blått.
Så det blev bara 3 plagg till lillis.
Jesper fick lite mera kläder. ( och leksaker )

Köpte ett fint spjälskydd som jag glömde fota, jag aldrig gillat det vi har nu så vi tänkte byta det.

Har en hel påse med saker jag köpt med till familjen och en påse med saker till mannen. ( han var ju tvungen att få nått så det blev kalsonger och hygienartiklar...)
Och så lite saker till hemmet blev det ju...

Till mig själv köpte jag några linnen, trosor och en mamma- munkjacka. Men dragkedjan strular på den nu när jag prova hemma. Hoppas den inte går sönder!!!
Ville ha nya leggings men fanns bara xxl typ.

I det stora hela är jag nöjd med mina inköp. Fick med bra saker och det är inte nått jag ångrar att jag köpte.

Hela dagen var rolig och bilresan gick bra. Tog lite lång tid hem bara.
Min gravida kropp tog lite stryk av all bilåkning och jag fick ont i fötterna av allt gående men jag överlever! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar som att du fyndade en del ändå! :) Synd att de inte hade mer barnkläder...

2013-02-28 @ 11:06:21
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0