Glad alla hjärtans!

Hoppas alla får en fin dag med mkt mys med nära och kära!

Själv så ska den spenderas med att handla och kolla på en begagnad barnvagn. :-)
Mannen är inte hemma ikväll så jag får väl unna lillis nån god choklad istället...

Fick i varje fall ett sms imorse som löd - grattis på 8-årsdagen!
Han kom alltså ihåg att vi varit förlovade i 8 år idag. Det var fint ! :-)
( förlovade oss när vi bara varit ihop i ca 7 mån, men se det gick ju vägen...)

Och om ni undrar så är vi inte helt romantikbefriade i vårt förhållande. Jag köpte 3 tv-spel till honom i present och han ska bjuda mig på bio på lördag!
Kanske blir en pizza oxå om vi lyxar till det riktigt! Hihi


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi är inte så romantiska här heller idag. Mannen jobbar nu och då han slutar då börjar jag men hey, det är ju helg imorgon ;) Hoppas barnvagnen är fin förresten, kram!

2013-02-14 @ 12:44:33
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0