Härliga helg!

Hittills har helgen varit bra!
I fredags var jag och bowlade med mitt innebandylag. Det var kul men jag suger verkligen på just bowling!
Kom inte sist i varje fall, alltid ett plus!
Det tråkiga med den kvällen är att jag åkte på att köra. Fick dessutom köra en stor 7-mannabuss . Det var spännande.

Att bowla som gravid gick väl ok men lite sammandragningar fick jag framåt kvällen. Värre blev det med sömnen då jag inte kom i säng förrns runt halv 1.

Igår var uppe tidigt för att åka ut på skön och angla. Det blev en superfin fm med sol och korvgrillning. Fisket var väl sådär men några gäddor blev det.

Efter det mellanlandade jag bara i soffan för att sen göra mig i ordning för tjejkväll hos Frida i deras nya lgh i Örebro.
Det var en rolig kväll, behövdes verkligen!!! Så mkt som jag skrattade då har jag inte gjort på länge.
Var hemma och i säng runt halv 2 så det blev återigen en sen kväll.

Det innebär att idag är jag halvdöd.
Ska ligga framför skidorna på TVn och sen efter lunch ska vi gå en liten promenad i solen ( som ska komma) .

Känner verkligen att kroppen har tagit stryk av för dåligt med sömn och vila, ont i huvet har jag och en del sammandragningar.
De kommande dagarna måste jag ta det lugnt för på onsdag ska jag vara fit for fight inför Ullared!

Läste förresten i en app att bebis var stor som en papaya nu.
Fast förra veckan som en majskolv.
Men jag tycker majs är större än än papaya?!
Krymper du lilla barn?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0