Karatekid!

Igår blev det Hobbit på bio med maken. Den var väl ok men jag fattar inte varför filmerna ska va så långa!
Klarade mig från att kissa men det beror nog mest på att jag såg till att inte dricka så mkt under em. :-)

Under filmen levde lillis rövare i magen . Kunde ibland inte koncentrera mig på filmen.
Fick 2 rejäla sparkar, så hårda har jag inte kännt förr! Hoppade till lite och gav ifrån mig ett litet stön, tur det var högt ljud på bion så ingen hörde för då hade nog folk undrat vad vi gjorde...


Har under de senaste 2 dagarna haft både halsbränna och mkt sammandragningar.
Halsbrännan oroar mig inte för den finns hjälpmedel mot men sammandragningarna är inte välkomna.
De kommer mest (!) i viloläge.
Har haft nu på morgonen med så fortsätter det så måste jag nog ringa bm imorrn.
De gör inte ont men är lite obehagliga.
Kan ju bero på att livmodern växer mkt de här veckorna men bäst att höra efter.
Kan vara bra att utesluta uvi oxå.


Nu ska vi försöka få hem vårt stora hjärta som sovit borta inatt. Så konstigt det är att han inte är hemma!
Låg imorse och lyssnade efter honom innan jag kom på att han inte var i sin säng.
Urs, nu fick jag en klump i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0