Lugnat sig

Det har lugnat sig lite med alla sd, men har lite ont nu istället. Känner även lite tryck neråt.
Ska ringa min bm imorrn och prata lite, känns ju bättre om man hör från henne om det är " normalt " eller inte.
Blev lite småskraj förut när man sitter och läser på typ familjeliv... :-/

Lillis har i varje fall sparkat och kört runt därinne i magen så jag vet ju att den lever åtminstone! :-)


Idag har jag legat i soffan nästan hela dagen och sen var jag på kalas och fick tårta. Det var nog det som gjorde susen för alla sd. ( det plus att jag inte hade Jesper hemma kanske)


Kommentarer
Postat av: Lin

Vad läskigt med så mycket sammandragningar! Även om det säkert är fullt normalt, så förstår jag dig när du skriver att du helst vill höra det från din barnmorska! och sluta läsa en massa på Familjeliv, man blir bara galen... ;)

Kram!

2013-02-17 @ 23:56:28
URL: http://babybake.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Att ma nfår sammandragningar när man redan haft barn är jätte vanligt! Men ring bm om du är orolig, och sluta läs på familjeliv! :)
Kram

2013-02-18 @ 08:52:21
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Sandra

Jag fick panik i helgen efter att inte ha känt bebisen på två dagar. Bestämde mig tyvärr för att undersöka saken på familjeliv och sen fick jag bara ännu mer panik. Läs inte där! Man blir bara hjärntvättad....

2013-02-18 @ 09:24:36
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0