Lunchpaus

Fick ett städryck och tog tag i vårat stora badrum. Det var verkligen välbehövligt.
Sorterat bort tomma deos, gammalt smink och alla dessa tops som ligger överallt när jag ändå var i städtagen.
Så mkt skit jag sparat som " kan va bra att ha"...! :-)
Nu är det rent och fint och framförallt dammfritt. Hur det nu kan bli dammigt i ett badrum?!

Men nu skrek magen efter lunch och jag vilar i soffan.
Passar på att kolla på htg, bästa serien att följa. Haha

Sen tänkte jag ta tv rummet och sen göra våfflor eller krabelurer för att jag varit så himla duktig!


Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt! Det är såå skönt då man får sina ryck och jag önskar bara man fick dom oftare :-)

Ja men vad kul att du (också) kände och såg skillnad. Men jag vet, visst gjorde det ONT att dra bort den :( Men lätt värt det ändå. Hihi, aj!

2013-02-08 @ 04:22:00
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0