Med barnvagn

Blev med barnvagn idag. En syskonvagn, som jag inte ens tänkt skaffa...
Fick dock ett bra erbjudande av en bekant på en fin rejäl vagn. Tror den kommer bli bra. Hon hade vart väldigt nöjd med den och det är ju bra.
Jag trodde ju syskonvagnar skulle vara stora och klumpiga att köra men denna var inte alls tung och verkar lättkörd.
Fråga mig inte om märke och sånt för det vet jag knappt, tror det var en Carena... Är inte så hajj på vagnar så jag visste knappt vad jag skulle fråga. haha
Det viktigaste var att den var hel och gick in i bilen!
Nöjd än så länge med köpet, vi får väl se i sommar när den ska testköras! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul! Grattis :)

2013-02-14 @ 20:04:35
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Perfekt! Minns när jag väntade Tore så köpte vi en syskonvagn bara dagarna innan han föddes. OCh jag ångrade mig inte alls, trots att det var en stor och klumpig emmaljunga. Med den kom jag ut på promenader varje dag utan problem alls :)

2013-02-15 @ 09:21:42
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0