Piggare och finnfri

Jag tror dessa järntabletter har hjälpt. Känner mig inte alls lika bedövande trött längre. Fy vad skönt!
Visst är man trött men inte alls som förut.
Tur jag fyllde på förådet igår.

Undrar om jag kommer få nån hormonrand denna gång. Hade ju en med Jesper. En ganska svag sned sak. :-)
Men än så länge ser jag inte till nån.
Trodde i början att jag skulle få en men de tendenserna är borta nu.

Säger man inte att det blir en kille om man får en rand och tjej om man inte får?! :-) spännande!

Tror mer och mer på att det bor en jänta i min mage. Allt är så annorlunda.
Som tur är så börjar min hud bli bättre. Inte lika mkt finnar längre. *peppar,peppar ta i trä*


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag hade hormonrand med grabbarna och när jag tänker efter så har jag ingen nu. Spännande ;)

2013-02-13 @ 19:27:51
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Sandra

Jag ser inte någon rand på min mage heller, men BM sa att det är en pojke... Hmmm... :/ Jag har ju inget att jämföra med eftersom det här är första barnet :) Vi får se! Jag blir lika glad vad det nu än blir såklart! :)

2013-02-13 @ 20:01:54
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0