V 23

Då var vi helt plötsligt i v 23!

Jag har haft en del sammandragningar föregående vecka men nu har det lugnat ner sig som väl är.
Känner av foglossning när jag gått mkt på dagarna men den är ändå inte så farlig.
Har helt ärligt inte vågat hoppat upp på vågen denna vecka... Spar det till nästa. Haha
Måste få ner mitt sötsug så jag försöker inte äta massa sånt hemma åtminstone.
Har gått bra i 2 dagar nu! ;-)

Lillis verkar vara en ganska lugn bebis, får en del sparkar men känner mest bökande och buffar där inne.
Jag längtar efter att höra hjärtljuden och tills liten börjar hicka. Det var mysigt när hela magen hoppade till! :-)

Tror magen börjat växa mer uppåt på mig nu. Den har ju varit så himla låg innan men nu tycker jag den blitt lite högre.


Kommentarer
Postat av: Lin

Jämförelsebilder!! :)

När kände du hicka för första gången, vid din förra graviditet?

Kram!

Svar: Jag tror det var runt v 28-30. Kommer ihåg att min bm frågade mig om jag känt hicka men då hade jag inte det, dagen efter började det och sen var det nästan varje dag! =)
enmagetill.blogg.se

2013-02-21 @ 15:22:47
URL: http://babybake.blogg.se/
Postat av: Lin

Hihi, ska bli spännande att få uppleva :)

2013-02-26 @ 18:49:47
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0