Fogjäklar

Idag har vi spenderat mkt tid ute i solen. På fm tog maken och jag en sväng till skogen för att kolla efter älg.
Jag bestämde mig för att handmota utan bössa då jag inte riktigt fått klarhet i om bebis kan ta skada av ljudnivån på skotten. ( olika svar vart jag än läser )
Såg ko med två kalv men de sprang i fel riktning så jag fick ringa och säga åt maken att snabbt åka till andra sidan och jag fortsatte gå på spåren i skogen.
Tyvärr gick älgarna ut utan skjuthåll så det blev inget idag.


Mina fogar tyckte inte det var kul att gå i skogen i skare. Med tunga kängor dessutom.
Inte blev det bättre av att vi gick en till promenad efteråt med hunden.

Så nu är det soffläge som gäller efter en skön dusch och ett stort lass våfflor!
Ska ta igen all missad tid med bebismagen.
Får lite dåligt samvete när jag inte tagit mig tid till att känna på hela dagen.
Fast bebis tycker förmodligen det är skitskönt att slippa morsans puffar på magen... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0