Kroppen har sagt sitt

Kan varken gå eller stå idag. Efter gårdagen med mkt bilåkning, innebandy och inte en minut i soffan så är min rygg paj. Foglossning deluxe!

Var så envis och spelade matchen mot herrarna igår, föll ganska hårt vid ett tillfälle och de spela ganska fult .
Skulle nog avstått egentligen....


Har i varje fall haft sparkfest i magen nu på morgonen så bebis verkar må prima. Lyckades t.o.m filma några sparkar. :-)
Måste hitta på ett namn på magen, vet inte vad jag ska kalla den!

Vad har ni för arbetsnamn på bebis i magen?


Kommentarer
Postat av: Sussi

Fy sjutton för foglossning! Vaknade halv tre av toksmärta och helt orörlig i ryggen.. Vilken panik! Men sambo fick hjälpa mig på toaletten....Nu blir det snart fem timmar i bil.. får se hur det slutar =)

Har oxå försökt filma sparkar men det lyckas inte än. Hehe. Vi kallade bebisen för Lillfisen ganska länge =) Men nu har det blivit Neo, som kommer bli hans namn när han tittar ut (om det nu inte blir en tjej trots att vi sett kronjuvelerna) Men man vet ju aldrig förrän bebben e ute =)

2013-01-23 @ 12:26:48
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Lin

Vi kallar magen för Pyret och lillpojken rätt mycket. Ibland försöker vi smaka på lika olika namn så då kör vi på dem med! Frank, Lukas, Elias, Måns... ja, allt möjligt! :)

Svar: Åh, du gav mig ett nytt förslag till killnamnslistan nu! =) Inte pyret utan Elias...
enmagetill.blogg.se

2013-01-25 @ 20:25:53
URL: http://babybake.blogg.se
Postat av: Lin

Haha, trevligt att man kan hjälpa till ;)

Ja, Elias är fint! Det ligger nog som nr 2 på listan för mig just nu. Jag har fastnat för Lukas.. :) A gillar nog Frank bättre. Haha, inte lätt det där!

2013-01-29 @ 16:04:21
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0