Ploppnavel

Jag kommer inte få nån ploppnavel denna gång heller. Besviken.
Min navel är som en stor krater . Ett stort svart hål. Tjusigt.
Men man kan ju inte få allt! :-)


Den lille skitungen därinne har oroat sin mamma idag. Har knappt fått nån respons. Bara lätta puffar.
Har ju blivit van med lite mera rörelser som faktiskt känns ganska tydligt.
Hoppas du bara har vänt dig innåt.

Nu är det bara några dar kvar till ultraljudet. Den sista tiden har gått så sakta!!!
Jag vill ju så gärna se dig igen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni är så bortskämda med magar och sparkar! :) tänk oss som inte har något än. Den paniken skojar man inte med. Men jag tänker att om den är död så ska jag banne mig njuta fram till jag får reda på det och därmed leva som ett riktigt preggo. Haha

2013-01-19 @ 17:43:32
URL: http://rockkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0