Slutat växa?!

Tycker inte jag växt nått på typ 2 veckor.
Jag har ju haft ganska stor mage hela tiden och klart den förändrats men nu har det stått still.
Ser ingen skillnad på v 14 och v 16 .

Känner ju dock växtvärk för det stramar sjukt mkt i nedre delen av magen just nu, den kanske ska ha en spurt... :-)

Känns som att de flesta kommer ikapp mig med sina bulor. :-)



Har kännt bebis mer nu. Igår kväll efter ha vart stilla hela dagen så bökades de en stund därinne. Idag med. Mysigt!
Tur jag känner det i varje fall när jag inte ser att magen växer mera!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Då är vi två om att magen står still skönt att höra att det inte bara är jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0