V 19

Shit, inne i v 19. Snart halvvägs.
Mår faktiskt ganska bra just nu, förutom trötthet men den går väl aldrig över... :-)

Har lite problem med foglossningen när jag gjort mkt på dagarna . Får jag bara vila ( inte så lätt med en 16 månaders ) så går det onda oftast över .
Måste gå upp och kissa minst en gång på natten , ibland 2-3 ggr.

Mitt ansikte är fortfarande invaderat av finnar och håret är hemskt så det är bergis en liten tjej i magen!
Det är ändå vad alla runt mig tippar på och jag och maken oxå.

Inga nya bristningar men de gamla börjar bli röda så det stretar nog i dom.
Gått upp 2,5 kg sen inskrivningen nu, visste att det skulle ticka på nu när jag fått tillbaka sötsuget! :-)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag hade flottigt hår och STORA finnar när jag väntade grabbarna. Denna gång har jag iställt torr hårbotten, så man får se vad det är för liten "böna" som kommer i maj :)

Ha en fin dag!
Kram - Elin

2013-01-24 @ 09:46:26
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Marina

jag har också blivit invaderad utav finnar, verkligen inte kul :(

2013-01-24 @ 12:32:45
URL: http://langtansfull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0