Våfflor tack!

Fy för detta sötsug som jag befinner mig i . Skulle ge vad som helst för ett lass våfflor. Eller pannkakor. Eller en semla kanske...
Det får nog bli rostad limpa med jordgubbssylt på. Det verkar vara det som finns hemma.
Hade jag haft bakpulver så hade jag gräddat våfflor nu! :-)

Försöker få tag i nån att leka med imorrn både för min och Jespers skull. Idag hade vi en både mysig och jobbig dag helt själva.
Tar på krafterna att vara lektant när kroppen inte orkar.
Sen att vi försöker hitta ny sovrutin för lilleman tar slut på mig oxå.
Tycker det räcker med att han sover en gång per dag, några timmar i sträck istället för 2 ggr nån timme år gången.
Det svåra är att hålla honom igång tills efter lunch då han ska sova.
Får se hur det går. Denna vecka har det funkat vissa dagar.


Kommentarer
Postat av: Sofie L

Äntligen!! :D
Har saknat dina inlägg i den gamla bloggen, kul att ha en ny att läsa. Roligt oxå att få följa dina dagar och se hur magen växer här på bloggen nu när vi inte kommer kunna ses så ofta längre. Kram

Svar: säger detsamma! Kul att du börjat skriva lite igen ju!
Vi får se till att det inte dröjer allt för länge mellan lekträffarna.
enmagetill.blogg.se

2013-01-24 @ 20:27:54
Postat av: Mejbibejbi

Va kul att du skrev ut nya bloggen! Nu har jag sträckläst ;) vi hängde i samma tråd på fl 2011, födde sen på samma dag :) är oxå gravid igen, dock några veckor efter dig, 16+0 idag!

Svar: Vad roligt! Grattis! Får se om vi lyckas pricka samma dag igen! =)
hoppas du mår bra i graviditeten, skriv gärna en kommentar ibland hur det går för dig! Kul att följa!
enmagetill.blogg.se

2013-01-24 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0