Växtspurt minsann

Tror magen blivit helt galen och växt lite överallt.
Hittade första ( nya ) bristningen på höften. En av de gamla har blivit helt röd.
Därav konstant magvärk , som fortfarande sitter i...
Men läste nånstans att från v 16 till 18 så ska bebisens vikt fördubblas och den blir mkt längre.
Det är ju bra men det är lite tråkigt att det ska göra så ont.

Känner mer och mer rörelser nu och ibland även när jag står upp. Kanske nån gång om dagen.
Ligger jag ner med handen på magen känner jag mera, men inte alltid.

Förra gången så dröjde det bara nån vecka så såg jag sparkarna utanpå, men då var jag i v 20-21 så då var ju bebisen mkt större. ( från att jag kände första ggn)

Vill gärna träna innebandy men det känns obehagligt att springa när magen ömmar så, får se om det går över för då tränar jag nog imorrn eller torsdag.
Kan ju inte tappa bollkontrollen helt... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0