3 veckor


Fasen, för 3 veckor sen låg jag här i soffan på bfdagen och var nedstämd över att bebisen vägrade komma ut.
Då hade vi ingen aning om att hon följande dag skulle ha så brottom.
Jag kommer ihåg hur deppig jag blev när min vän J skickade mess om att deras Kerstin hade kommit.
Självklart glad för deras skull men jag tjöt som en gris för min skull. Haha
Trodde förlossningen aldrig skulle starta. Man väntade och väntade och plötsligt dagen efter var värkarna bara där.

3 veckor alltså...
Innan förlossningen var det en evighet och nu har tiden flugit iväg.
Blir lite lipig bara jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

När jag väntade Tore fick våra vännen värkar innan oss, och dom skulle ha typ en vecka efter. Minns att jag också satt och tjöt, haha!

Tiden går alldeles för fort ... vår lilla Ingrid bli två hela månader. Fattar inte vart tiden tar vägen?

2013-07-18 @ 08:28:50
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0