Bomber!

Ajaj, sitter här med världens mest spända bröst som bara skriker efter att bli tömda!
Efter nattens och hela förmiddagens snuttande bestämde sig damen för att ta en lååång tupplur. Hon vaknade till och åt från ena bröstet och somnade om igen så nu vill jag att hon vaknar snart! :-)

Vad lustigt det är att när de vägrar sova förutom på en så tycker man det är jobbigt och nu när hon sovit så mkt vill jag att hon ska vakna...
Aldrig är det bra! ;-)


Ska försöka få henne att sova i nestet bredvid mig inatt. Det verkar ju funka bra för de flesta av er!
Nu har ju mjölken kommit ordentligt och hon borde bli mer mätt och belåten och somna lättare kanske. Annars får vi ta en natt till med stela höfter och rygg.
Vad gör vi inte för våra små?


Bm ringde idag och frågade hur det var och så. Berättade om hur det var med amningen och sa att jag provat med amningsnapp och att det gick bättre.
Det skulle jag ju helst inte göra sa hon...
Men , men...
Nu har det funkat utan oxå så vi får se vilket som blir bäst.
Hon mena på att det är svårare att få ut allt ur bröstet med nappen på men jag tyckte det kändes tvärtom. Och hon får ju helt klart bättre tag med nappen.
Tur det finns såna om man behöver ändå!


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag har ju oxå amningsnapp. Lukas fick inget grepp utan och nu fattar han inte hur han ska göra om jag tar bort den. Nackdelen är ju att OM jag skulle åka iväg och glömma A-nappen så går det inte att amma.. Har dock alltid en liggandes i skötväskan!

2013-07-01 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0