Efterkontroll

Måste ringa och boka tid för efterkontrollen. Och innan dess måste jag fundera över vad jag vill ha för preventivmedel.
Har alltid haft p-piller. Förutom ett år med p-stav men den var inget för mig.
Under de här åren man vart utan p-pillren har jag kommit på hur skönt det är att slippa ta dom plus att jag tycker jag mår bättre utan.

Men vad ska jag då ha?
Funderar på en kopparspiral men har hört att man kan blöda så mkt med den?
Nån med erfarenhet eller ett annat förslag?

Nått måste jag ju ha. Inga fler barn här inte.
På några år.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag insåg oxå hur bra jag mådde utan P-piller... Har börjat med minipiller ni. Visserligen en pilla att komma ihåg, men mindre hormoner... Man kan ju blöda mer, men även mindre... Kan ju alltid sluta om biverkningarna blir jobbiga. Varför funkade inte P-stav för dig?

2013-07-30 @ 04:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0